DIGITAL CHAMPIONS
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT
Transformacja Cyfrowa jest istotnym elementem strategii PKO Banku Polskiego oraz kolejnym etapem budowy nowoczesnej multikanałowej organizacji. Objęła  zarówno procesy wewnętrzne jak i usługi dla klientów. Dzięki niej zachowując pozycję lidera branży, największy bank w Polsce i regionie zmienia się w zwinnie działającą organizację skupioną na potrzebach i wyprzedzającą oczekiwania klientów. Transformację wspierają innowacyjne rozwiązania budowane we współpracy ze środowiskiem technologicznych startupów, silny rozwój kanałów mobilnych, zaawansowana analityka danych a także zmiana kultury organizacyjnej i metod pracy. 

Dzięki transformacji cyfrowej, bank będzie organizacją jeszcze bardziej otwartą i dynamiczną – innowacyjnym liderem rynku z doskonałym środowiskiem pracy. Organizacją odpowiadającą na oczekiwania klientów i wzmacniającą przewagi konkurencyjne. Co oznacza wyjście poza standardowe usługi bankowe i kreowanie nowych.

Bank w ramach Programu Transformacji Cyfrowej wdrożył Nowy Model Pracy, oparty o zwinne metody zarządzania projektami (Agile, Scrum). Celem jest przyspieszenie i wyższa produktywność wdrażania zmian, co wpływa na zwiększenie satysfakcji klientów oraz pomaga osiągnąć średnio i długoterminowe cele biznesowe. 

Wdrożenie Nowego Modelu Pracy rozpoczęto w 2018 roku od kilku Formacji pilotażowych, m.in.: 

- Pożyczki Gotówkowej - w ciągu kilku miesięcy udoskonaliła proces pożyczki w aplikacji mobilnej IKO. Został on skrócony o blisko 60 proc. – do zaledwie kilku ekranów i kliknięć. W efekcie zmian nastąpił wzrost sprzedaży pożyczki w kanałach zdalnych, aż 6,5 krotnie.
- 
Obsługi Klienta Detalicznego - postawiła sobie za cel poprawę doświadczeń klienta i zaczęła od wdrożenia do pilotażowych oddziałów Ekranów Klienta.

Ekran Klienta to specjalny tablet, który obecnie wykorzystuje 3 funkcje: 

1. Logowanie do serwisu iPKO - doradcy uczą klientów korzystania z bankowości elektronicznej - pomagają im się zalogować do serwisu iPKO oraz pokazują, jak samodzielnie wnioskować o produkty np. o Pożyczkę Gotówkową;
2. Autoryzacja dyspozycji - podpis rysikiem na ekranie zamiast na wydruku (wpłata, wypłata, przelew);
3. Prezentacja aplikacji IKO - doradcy mogą wyświetlić klientom film zachęcający do korzystania z naszej aplikacji na smartfony.



Obraz
www.pkobp.pl
Proudly powered by Weebly
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT