BARBARA MATKOWSKA-WŁOSEK Dyrektor marketingu TIM SA – największego dystrybutora artykułów elektrotechnicznych w Polsce i laureata Digital Champions 2017 w kategorii „Cyfrowa transformacja”. Blisko 16 lat doświadczenia zawodowego w tej firmie to dla niej fascynująca podróż ze świata tradycyjnego marketingu dla ogólnopolskiej sieci hurtowni elektrycznych, jaką niegdyś był TIM, do wciąż dynamicznie rozwijającego się marketingu omnichannel lidera e-commerce na rynku B2B. TIM po przejściu cyfrowej transformacji ponad 70% obrotów uzyskuje bowiem ze sprzedaży online. Od ponad 12 lat kieruje w TIM SA zespołem marketingu, nadzorując także działania public i investor relations. Odpowiadała m.in. za kompleksowy rebranding marki TIM oraz stworzenie strategii nowej komunikacji marketingowej w związku z transformacją cyfrową TIM i wejściem w sektor e-commerce oraz uruchomieniem platformy handlowej TIM.pl. Jest absolwentką socjologii (specjalizacja: komunikacja i badania rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim, zarządzania i marketingu na Politechnice Wrocławskiej oraz studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Zainteresowania zawodowe łączy z prywatną fascynacją nowymi technologiami. |