DIGITAL CHAMPIONS
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT
BARBARA MATKOWSKA-WŁOSEK

Dyrektor marketingu TIM SA – największego dystrybutora artykułów elektrotechnicznych w Polsce i laureata Digital Champions 2017 w kategorii „Cyfrowa transformacja”. 
Blisko 16 lat doświadczenia zawodowego w tej firmie to dla niej fascynująca podróż ze świata tradycyjnego marketingu dla ogólnopolskiej sieci hurtowni elektrycznych, jaką niegdyś był TIM, do wciąż dynamicznie rozwijającego się marketingu omnichannel lidera e-commerce na rynku B2B. TIM po przejściu cyfrowej transformacji ponad 70% obrotów uzyskuje bowiem ze sprzedaży online.
Od ponad 12 lat kieruje w TIM SA zespołem marketingu, nadzorując także działania public i investor relations. Odpowiadała m.in. za kompleksowy rebranding marki TIM oraz stworzenie strategii nowej komunikacji marketingowej w związku z transformacją cyfrową TIM i wejściem w sektor e-commerce oraz uruchomieniem platformy handlowej TIM.pl. 
Jest absolwentką socjologii (specjalizacja: komunikacja i badania rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim, zarządzania i marketingu na Politechnice Wrocławskiej oraz studiów Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Zainteresowania zawodowe łączy z prywatną fascynacją nowymi technologiami.

Obraz
Proudly powered by Weebly
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT