DIGITAL CHAMPIONS
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT
ANNA SPYCHALSKA-GRZESZEK 

Anna Spychalska-Grzeszek jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu strategicznego i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw.  
​ 
Karierę w branży finansowej rozpoczęła pod koniec lat dziewięćdziesiątych jako specjalista ds. marketingu w Polskiej Kasie Budowlano-Oszczędnościowej BKB Perspektywa. W latach 1998 -2001 kontynuowała pracę w Banku WBK SA w Poznaniu, gdzie pracowała między innymi przy wprowadzaniu na rynek pierwszej karty kredytowej oraz usług bankowości elektronicznej WBK24.
 
W latach 2001-2006 zdobywała doświadczenie w branży paliwowej, zarządzając działem marketingu w Aral Polska, a następnie projektami marketingowymi podczas fuzji Aral-BP oraz wprowadzeniem na rynek polski paliw uszlachetnianych BP Ultimate. W tym okresie przez rok kierowała również projektem wprowadzenia paliw BP Crystal Clear na 350 stacjach BP w Chicago/IL, US.
 
Przez ponad 8 lat zarządzała projektami marketingowymi w branży nieruchomości; jako dyrektor ds. marketingu na kraje Bałtyckie oraz Polskę w agencji nieruchomości Ober-Haus Real Estate Advisors, a dalej w CBRE oraz Elbfonds Development.
 
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (specjalizacja publicystyka ekonomiczna i public relations) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe z zarządzania projektami zakończone certyfikatem PRINCE).
 
Ma męża i córkę. Pasjonuje się żeglarstwem i rysunkiem.


Obraz
Proudly powered by Weebly
  • WYSLIJ ZGLOSZENIA
  • Zwycięzcy 2019
  • ZWYCIĘZCY 2017-2018
  • KATEGORIE
  • KAPITUŁA 2019
  • Partnerzy
  • Regulamin
  • Terminy
  • KONTAKT