ANNA SPYCHALSKA-GRZESZEK Anna Spychalska-Grzeszek jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu strategicznego i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw. Karierę w branży finansowej rozpoczęła pod koniec lat dziewięćdziesiątych jako specjalista ds. marketingu w Polskiej Kasie Budowlano-Oszczędnościowej BKB Perspektywa. W latach 1998 -2001 kontynuowała pracę w Banku WBK SA w Poznaniu, gdzie pracowała między innymi przy wprowadzaniu na rynek pierwszej karty kredytowej oraz usług bankowości elektronicznej WBK24. W latach 2001-2006 zdobywała doświadczenie w branży paliwowej, zarządzając działem marketingu w Aral Polska, a następnie projektami marketingowymi podczas fuzji Aral-BP oraz wprowadzeniem na rynek polski paliw uszlachetnianych BP Ultimate. W tym okresie przez rok kierowała również projektem wprowadzenia paliw BP Crystal Clear na 350 stacjach BP w Chicago/IL, US. Przez ponad 8 lat zarządzała projektami marketingowymi w branży nieruchomości; jako dyrektor ds. marketingu na kraje Bałtyckie oraz Polskę w agencji nieruchomości Ober-Haus Real Estate Advisors, a dalej w CBRE oraz Elbfonds Development. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (specjalizacja publicystyka ekonomiczna i public relations) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe z zarządzania projektami zakończone certyfikatem PRINCE). Ma męża i córkę. Pasjonuje się żeglarstwem i rysunkiem. |